04/04/2012 11:49048

לאכול פסטה ולרזות? כן, זה אפשרי!

 

את כל מה שיש לי, אני חייבת לפסטה", - כך אהבה להגיד השחקנית המפורסמת סופי לורן ששקלה 60 ק"ג בזמן שגובהה היה 173 ס"מ. "אני מטורפת על פסטה ומוכנה לאכול אותה כל יום כל היום. זה אוכל בריא למדיי בתנאי שמגישים אותה עם עגבניות או ירקות אחרים", - כך לדברי הכוכבת.

הפסטה לא משמינה כל כך

הכוכבת האיטלקית היא לא היחידה שכל כך אוהבת פסטה. גם איטלקייה אחרת, מוניקה בלוצ`י מאוד אוהבת לחסל צלחת של פסטה לארוחת ערב, וגם סינדי קראופורד לא נשארת אדישה למראה הצלחת המהבילה. הדיאטנים כבר מזמן בדקו את הנושא והחליטו שהגיע הזמן להעביר את הפסטה מרשימת המאכלים האסורים לרשימה של מנות מומלצות.

spagetti_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ב- 100 גרם של פסטה יבשה יש 327-350 קלוריות. אם לקחת בחשבון שבזמן הבישול 100 גרם הופכים למנה של 250 גרם כל העניין לא ניראה נורא כ"כ.

האינדקס הגליקמי של פסטה מחיטה מלאה הינו50אבל אם לבשל את הפסטה למצב אל – דנטה, כלומר לא עד הסוף, אז האינדקס יורד ל – 40. איטלקים אמתיים טוענים שפסטה אמיתית חייבת להיות לא מבושלת עד הסוף. לדבריהם כ – 80% מהפסטה מחוץ לאיטליה עוברת בישול יתר והופכת מאוכל איטלקי מסורתי למנה מוזרה ובלתי מוגדרת.

אפשר לרזות בעזרת פסטה

לכל מי שרוצה לרדת במשקל מומלץ לצרוך פסטה מחיטה מלאה – היא מכילה יותר חלבון ופחות שומן ומשאירה תחושת שובע לזמן רב.

spagetti_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

באיטליה אפילו המציאו סוג פסטה מיוחד עבור אנשים שרוצים לרדת במשקל (למרות שפסטה גם ככה כבר לא נחשבת למאכל אסור). הפסטה המיוחדת הזו מכילה פוליגלוקוזמין שמעודד את שריפת השומנים.

 

דיאטה של סופי לורן

נכון להיום דיאטנים פיתחו מספר דיאטות פסטה מיוחדות, כמה מוזר שזה לא נישמע. אנו מציעים לכן כאן דיאטה מיוחדת של סופי לורן שתמיד אמרה "תוכלו יותר פסטה!". הדיאטה מתוכננת ל-3 ימים בלבד וניתן לחזור עלייה רק כעבור שבועיים.

היום הראשון

ארוחת בוקר: 170 גרם מיץ תפוזים, ביצה מבושלת

ארוחת  צהריים: סלט ירקות עם 60 גרם חזה הודו וגבינה דלת שומן על מצע חסה

ארוחת  ערב: 115 גרם פסטה עם שרימפס, סלט תרד עם רוטב דל קלוריות

קינוח: תפוח אחד

spagetti_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום השני

ארוחת  בוקר: כוס קורנפלקס מחיטה מלאה עם חלב דל שומן

ארוחת  צהריים: סלט מפירות טריים עם חצי כוס גבינה לבנה

ארוחת  ערב: 115 גרם פסטה עם כדורי בשר מהודו דל שומן, עלי חסה עם רטוב דל שומן

קינוח: אגס אחד

spagetti_4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום השלישי

ארוחת  בוקר: חצי בייגל טוסט עם גבינה דלת שומן

ארוחת  צהריים: 115 גרם סלט ירוק עם עוף מבושל

ארוחת  ערב: 179 גרם לזניה עם גבינה דלת שומן, סלט גדול ממגוון ירקות עם רוטב דל שומן.

קינוח: 2 אפרסקים

שיהיה לכן בתיאבון!

 

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה

דירוג:
12345
קולות: 48
ספרו לחברים: